9 Godina ja odrastam bez tebe.

9 Godina ja odrastam bez tebe.
Ne znam kako, ali gdje god da krenem vidim samo moje i tvoje oce crne sjene..


Ja se hvala Bogu evo nekako i guram

Al bez tebe svaki dan opet mi je tmuran

U dusi opet kisa, oluja, mrak i nemiri

Zamisljam da si tu ali te oce ne vidim

Majci je opet teze, za ljude se teze veze

Znam da je ko mene u plucima nesto steze

U srcu nam je samo bol i jebena tuga

2004 ostali bez najboljeg oca i muza

Stegnem saku, stisnem zube, al suza pada niz obraz.Svaka pobjeda bez tebe meni dode kao poraz

Mrzim dan kad te Bog sebi uze.Ostaju Fatiha i ove majcine suze...

Hvala Bogu imala sam bar malo srece

Pamtim te malo jer sam bila dijete

Trudim se da dobar covjek nastane od mene

Trudi se i mati, i za sebe i za tebe

Trazim tvoj osmjeh nocu, u zvjezdama

Ali ga ne vidim pa svaki put je predaja

Cesto lutam ulicama po mrkloj noci

Cekam jutro kada cu ‘babo’ reci moci

Al ono nece doci, i to me najvise koci ...

Baboo uvijek ćeš nedostajati ( Zumra Hajdić )

Noviji Stariji