Tunel Johovac Putnikovo brdo 2 Koridoru V-c

Doboj: Potpisan ugovor za izradu glavnog projekta interregionalnog čvorišta Johovac i tunela Putnikovo brdo 2 na Koridoru V-c

Uz prisustvo potpredsjednika RS-a Enesa Suljkanovića, Nedeljka Čubrilovića, ministra saobraćaja i veza RS-a, njegovog kolege iz FBiH Envera Bijedića, gradonačelnika Doboja Obrena Petrovića, načelnika Usore Ilije Nikića i Samire Memagić, izaslanice načelnice

Doboj Juga Jasminke Begić, te entitetskih predstavnika autocesta, u Doboju je na svečan način ministar komunikacija i prometa u

Vijeću Ministara BiH Damir Hadžić potpisao ugovor za usluge izrade glavnog projekta interregionalnog čvorišta Johovac i tunela Putnikovo Brdo 2 na koridoru V-C sa Zoranom Trobokom, direktorom firme TZI - inžinjering d.o.o Sarajevo koja je na tenderu dobila ove poslove.

Podizvođač u ovom projektu biće firma IG Banja Luka, tako da se radi o projektantskom konzorciju.Vrijednost ovog ugovora je 1,4 miliona maraka sa PDV, a rok za predaju projekta investiotoru (Državnom ministarstvu komunikacija i prometa) je 12 mjeseci.
Nakon potpisivanja ugovora Zoran Trobok - direktor TZI Inžinjeringa je kazao da se ovakvi poslovi ne ukazuju često i da će za njegovu firmu, ali i za građevinare koji budu radili na izgradnji dijela autoceste na ovoj dionici ovaj posao biti izuzetno zahtjevan i izazovan.

Ministar saobraćaja i veza RS-a Nedeljko Čubrilović je istakao da je ovo samo nastavak svih aktivnosti na izgradnji puteva , kako u RS-u,tako i u FBiH. Ova petlja će biti jedna od najvećih petlji na cijeloj trasi koridora V-C i važno je da projekat bude dobar i na vrijeme urađen, zašto garantuju konzorcij TZI Inžinjering i IG Banja Luka koji su se prihvatili ovog zadatka.

Ministar komuniakcija i prometa u VM Damir Hadžić je naglasio da je ovaj dan veoma značajan, povjesni dan,jer sa potpisivanjem ovog ugovora praktično otpočinju aktivnosti na povezivanju koridora V-C sa njegovim krakovima ,tačnije sa brzom cestom Doboj-Banja Luka koja je u izgradnji i dalje sa autoputem prema Gradišci, ali i sa jugom naše zemlje.

'Ono što koordinirano radimo sa resornim entitetskim ministarstvima govori da smo jasno i čvrsto opredjeljeni uraditi što više možemo na kvalitetnim pripremama za nastavak izgradnje autoputa na koridoru V-C. Mi smo imali davno definisane ciljeve, ali nismo imali definisane rokove. Sad smo u drugačijom poziciji, jer nas dinamika izgradnje ovog puta jednostavno tjera. Želimo napraviti maksimalni iskorak i to činimo zahvaljujući dobroj koordinaciji svih struktura na ovom zadatku u čemu imamo veliku podršku i razumijevanje.

Za ovaj interregionalni projekat mi zatvaramo dionicu ovog puta od rijeke Save do Doboj Juga,jer smo stvorili preduslove da za nekih 12 mjeseci imamo isprojektovanu kompletnu pomenutu dionicu. Siguran sam da ćemo odmah nakon što projekat bude gotov krenuti brzo i koordinirano u finalizaciju ove dionice čime ćemo ispuniti naš zacrtani cilj, a to je povezivanje sjevera zemlje sa glavnim gradom Bosne i Hercegovine, odnosno povezivanje Doboja sa Banja Lukom i Gradiškom (brzom cestom), a taj cilj smo sebi zadali do 2020.godine, 'kazao je ministar Hadžić.

On je na pitanje novinara : Zašto su usporene aktivnosti oko izgradnje mosta na r.Savi kod Svilaja?...odgovorio da je ovaj most postao problem. 'BiH je završila svoj dio posla prije 12 mjeseci i mi imamo dio sredstava za taj most za koji smo se obavezali. Izgradnja ovog mosta i 10 kilometara autoceste koštaće 20 miliona Eura.

Republika Hrvatska kao sufinancijer pokušava izvući sredstva od međunarodnih organizacija, EIB, ERB, ali naši susjedi svoj dio sredstava do sada nisu obezbjedili,pa je BiH što se tiče ovog mosta faktički talac naših susjeda,jer vrijeme protiče, a ništa se ne radi.'zaključio je ministar Hadžić.
Noviji Stariji